Jumat, 21 Februari 2014

Browse Manual » Wiring » » » » » » » » » Panduan Mudah Jana RM200 Sehari Di Murahnya my

Panduan Mudah Jana RM200 Sehari Di Murahnya my

Murahnya.my merupakan hab mini servis terunggul di Malaysia. Laman web yang berkonsepkan Fiverr ini adalah hab terbaik kepada freelancer dan pencari servis dengan harga yang murah sekali. Dul saya pernah kongsikan mengenai murahnya.my ini.
Dengan melakukan sedikit adjustment serta ditambahkan dengan teknik killer, anda boleh menjana RM200 di murahnya.my dengan mudah sekali. Yang penting, caranya betul.
Panduan Murahnya.my
Panduan Murahnya.my

Antara contoh servis yang ditawarkan di murahnya.
  • Saya akan iklankan produk anda di 300+ fanpage untuk RM30
  • Saya akan tambahkan 500 like untuk fanpage anda untuk RM20
  • Saya akan berikan anda 500 backlink ke website anda untuk RM10
Secara statistiknya, permintaan adalah tinggi untuk servis berkaitan social networks, online marketing, SEO, dan grafik. Anda boleh menggunakan info ini untuk mencipta servis berkaitan yang boleh disiapkan dengan cepat dan mudah. Tak perlu buat servis yang memerlukan anda menghabiskan masa berjam jam untuk menyiapkan servis. Tak berbaloi.
Dengan Rahsia Murahnya, anda boleh mengetahui cara ringkas dan mudah untuk mendapatkan sales lumayan dari servis anda. Servis anda juga akan menerima tempahan yang bertalu talu. Teknik mudah ini adalah tinjauan exploitasi dari permintaan pelanggan. Anda boleh siapkan servis anda dalam masa kurang sejam.
Sebagai contoh, anda boleh mengeksploitasi daripada servis tambah 500 like dan membuat servis berkaitan, seperti “saya akan berikan anda script auto like untuk tambah like fanpage anda untuk RMXX“. Anda boleh tentukan harga sendiri, dan dengan teknik killer, anda pasti mendapat sales.
Pastikan anda meminta feedback dan rating dari pelanggan bagi menambahkan jumlah jualan. Ini kerana pelanggan akan mencari feedback positif dan rating yang baik sebelum menempah sesuatu servis.
Sebenarnya pelbagai lagi servis yang anda boleh cipta untuk mendapat ledakan jualan yang tinggi dan tak putus putus. Teknik killer dari rahsia murahnya ini adalah sesuai untuk semua lapisan masyarakat. Haha. Tak perlu nak mendalami ilmu SEO untuk mendapatkan sales yang banyak.
Anda boleh dapatkan Ebook Rahsia Murahnya sekarang untuk menjana RM200 sehari di Murahnya.my. Ebook ini akan memberikan tips mudah yang senang difahami untuk menjana Rm200 atau lebih di murahnya.my
Anda juga boleh tiru bulat bulat idea servis yang dikongsikan dalam ebook ini!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar